15 maja 2021
15 maja każdego roku, obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Rodziny. Z tej okazji, firma KAWA.SKA, kolejny rok z rzędu, bierze udział w kampanii społecznej – Dwie godziny dla Rodziny, Dwie Godziny dla CZŁOWIEKA, organizowanej przez Instytut Humanites. W wymiarze lokalnym, kampania zakłada, skrócenie dnia pracy o 2h, które będą wykorzystane przez pracowników na spędzenie ich ze swoimi najbliższymi.
W wymiarze globalnym kampania Dwie Godziny dla Rodziny, Dwie Godziny dla CZŁOWIEKA przeciwdziała kryzysowi więzi, ma działanie profilaktyczne jeśli chodzi o nasze zdrowie mentalne i emocjonalne. Realizowana przez pracodawców na całym świecie jest symbolem integracji życia zawodowego i prywatnego w myśl hasła: „Mamy jedno życie w wielu rolach”. Badania przeprowadzane na wszystkich kontynentach świata dotyczące wellbeingu pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem naszego szczęścia, rozwoju i dobrostanu.
Tegoroczny motyw przewodni #2h4family, to „Pokoleniowo na sportowo”. Jak ważna jest aktywność fizyczna w codziennym życiu, wie większość z nas. Ostatnie miesiące niestety nie sprzyjały uprawianiu sportu i spotkaniom z bliskimi i przyjaciółmi. Tym bardziej hasło tegorocznej kampanii jest trafione w 100%. Zachęcamy jak możemy, do ruchu w każdej postaci, tym bardziej, że w końcu mamy piękną pogodę.
W dniu Rodziny, zatrzymajmy się na chwilę, zwolnijmy! Zastanówmy, co jest dla nas prawdziwą wartością. Odkryjemy wówczas, że nasza siła do działania ma często swoje źródło w jakości relacji z innymi ludźmi i naszym zdrowiu. Zadbajmy o jedno i drugie!