Kampania społeczna 2 godziny dla Rodziny #2h4family

Kampania społeczna Dwie Godziny dla Rodziny #2h4family

15 maja każdego roku, obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Rodziny, a z tej okazji, firma KAWA.SKA, kolejny rok z rzędu, bierze udział w kampanii społecznej „Dwie godziny dla Rodziny” organizowanej przez Instytut Humanites. Kampania zakłada, skrócenie dnia pracy o 2h, które będą wykorzystane przez pracowników na spędzenie ich ze swoimi najbliższymi. Każdego roku, kampania ma sowje hasło przewodnie, które ma zainspirować do aktywnego spędzania czasu z rodziną, co pozwala na lepsze poznanie się i zacieśnianie więzi.

Tegoroczny motyw przewodni #2h4family, to „Pokoleniowy Klub Filmowy”, daje dużo możliwości na realizację idei kampanii w przestrzeni domowej. Dobry, ponadczasowy film może nas w tych dniach połączyć, dodać otuchy, wnieść odrobinę uśmiechu i potrzebnego nam wszystkim wytchnienia.

Choć od 2 miesięcy, żyjemy w nowej-zdalnej rzeczywistości, często zamknięci na małych powierzchniach całymi rodzinami, w naszej firmie, wierzymy, że pozostają w mocy wszystkie kluczowe założenia Akcji, mające na celu inspirowanie do dobrych rozmów i wartościowego spędzania czasu z bliskimi.

Uważamy, że rodzina to ogromna siła, więc zachęcamy naszych pracowników aby czas pracy zdalnej postrzegać jako szansę, szansę na czas dla naszych najbliższych i na zbudowanie z nimi lepszych więzi, opartych na solidniejszych fundamentach.

2020-05-15T15:15:20+02:00